2:a designen

DATUM: 2009-03-17 TID: 00:17:15 | 13 KOMMENTARER

Nu är den andra designen på plats på sin nya blogg :-)


Klicka här för att komma till hennes blogg.

Designutlottning nr. 1

DATUM: 2009-03-14 TID: 13:18:07 | 38 KOMMENTARER

Hej på er!
Jag tänkte att jag skulle passa på att ha min första designutlottning här på bloggen :-)

Jag har ju 18-årsgräns på beställningsdesigner, men i och med att utlottningsdesigner ju är gratis så kan även de under 18 vara med :-)

REGLER
- Skriv en kommentar i DET HÄR inlägget att du är med och tävlar.
- Länka gärna till tävlingen i din blogg (du får använda bilden i det här inlägget).
- Tävlingstiden går ut på
fredag den 20:e mars 2009, klockan 21:00.

Lycka till!

Tävlingen avslutad! Jag kommer att dra en vinnare under lördagen. Så håll utkik! (Vinnaren kommer även att meddelas via en kommentar).


Klicka här för att se designen i sin helhet.

Evelinas design

DATUM: 2009-03-13 TID: 17:29:02 | 2 KOMMENTARER


Klicka här för att komma till hennes blogg.

Jag ber om ursäkt!

DATUM: 2009-03-09 TID: 23:07:08 | 4 KOMMENTARER

Hejsan på er!
Först och främst vill jag tacka er alla som skrivit kommentarer till mig.
Och för det andra så vill jag be om ursäkt för att jag inte kommit igång särskilt bra än. Min syster har varit hit och hälsat på under veckan som gått, så jag har varken haft tid eller lust att sitta så mycket vid datorn. Det är ju inte så många gånger per år som vi är tillsammans hela familjen så här.

Men nu lovar jag att jag kommer att sätta igång med designandet!
Så beställ gärna en design om du är intresserad :-D Gå bara in på "Hur beställer jag?" högst upp på sidan och följ instruktionerna där.

Beställ gärna en design

DATUM: 2009-03-04 TID: 13:01:18 | 29 KOMMENTARER

Det kliar lite i mina fingrar just nu att designa lite, så skicka gärna iväg en beställning ifall ni är intresserade av en ny design :-)


RSS 2.0